Eszter és Lázár cseperedése

Friss topikok

  • cucka: hogy vagytok? :) (2010.08.27. 08:38) együtt
  • cucka: Óóóó, tiszta szívemből gratulálok! :))) Micsoda hírek! :o) Egészen belekönnyeződtem, nagyon bold... (2010.04.29. 21:27) Tündérbogár2
  • andorgo: szépek:) figyi Viki, téged is kipécéztelek. légyszi kukkolj bele a blogomba. ott a kipécéztelek be... (2008.10.25. 15:52) Tejtestvérek
  • andorgo: örülök, hogy boldog vagy:) végre ilyet is hallok valakitől. Eszteren egyébként meg is látszik, hog... (2008.05.04. 18:05) Boldogság
  • andorgo: jajj nagyon kis tündér baba:)))) alig várom, hogy élőben is megcsodálhassam!!! (2008.04.13. 18:56) mostani kedvenc fotó

Linkblog

3asban

2010.10.25. 12:06 - picur75

vagyunk itthon mától. vagyis holnap este Eszter megy a Nagyihoz, úgyhogy egyelőre két napot. én nem szerettem volna, de Mindenki más igen, úgyhogy nem volt beleszólásom. bp-nak ráadásul zárás van és 2 hétig nem volt, szóval ez az egy mellette szólt nálam is.

leszámítva, hogy Lázár továbbra sem eszik rendesen (leginkább 2 óránként szopizna 1-1,5 órát, viszont nagy nehezen túlszárnyalta születési súlyát! és én még mindig bízom benne, hogy legalább fél éves koráig szopizni fog), Eszter egy kisangyal, szóval nincs nehéz dolgom. hihetetlen hogy mennyire kedves és tele van szeretettel, amit ki is mutat. nem tudom kitől örökölte, de van mit tanulnom Tőle. tegnap Lázárkámnak szólította az öccsét, és fürdés közben meg mondta Neki, hogy én nem a Mama vagyok, hanem a nővéred, miközben mosta a szivaccsal. pedig ezt a szót mi egyáltalán nem használjuk...

bp is maximálisan helytállt az elmúlt 2 hétben, Anyu is, szóval egy szavam nem lehet. most ez valahogy más. Eszternél még új volt minden, most meg már mint igazi család voltunk együtt. bp is már mindenben otthon van, nem kellett semmit elmondani/magyarázni. Eszternek programokat talált ki, a vitamin valahogy mindig Neki jut eszébe, és Ő is kimutatja az érzelmeit (akkor talán Tőle örökölte Eszter...:)

Lázár egyre érdeklődőbb, már van hogy magának beteszi a cumiját, Eszter ha a közelében van, akkor folyamatosan Őt nézi. egyik nap Eszter játékból sütivel etette. mikor odamentem, akkor láttam, hogy minden "falatnál" Lázár bekapja a kanalat. szerintem simán megetethette volna bármivel, Lázár megette volna. 3 hetesen. (reménykedem, hogy a hozzátáplálás gördülékenyen megy majd:) ennyit a sterilizálásról is. az a kanál a játék konyhából való, általában persze a földön van. szóval eltettem a sterilizálót. nem emiatt, de ez végképp meggyőzött, hogy teljesen felesleges.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemsokaraanyaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr632397114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása