Eszter és Lázár cseperedése

Friss topikok

  • cucka: hogy vagytok? :) (2010.08.27. 08:38) együtt
  • cucka: Óóóó, tiszta szívemből gratulálok! :))) Micsoda hírek! :o) Egészen belekönnyeződtem, nagyon bold... (2010.04.29. 21:27) Tündérbogár2
  • andorgo: szépek:) figyi Viki, téged is kipécéztelek. légyszi kukkolj bele a blogomba. ott a kipécéztelek be... (2008.10.25. 15:52) Tejtestvérek
  • andorgo: örülök, hogy boldog vagy:) végre ilyet is hallok valakitől. Eszteren egyébként meg is látszik, hog... (2008.05.04. 18:05) Boldogság
  • andorgo: jajj nagyon kis tündér baba:)))) alig várom, hogy élőben is megcsodálhassam!!! (2008.04.13. 18:56) mostani kedvenc fotó

Linkblog

Lázár 1 hónapos

2010.10.30. 00:29 - picur75

és ma 3 mosolyt is kaptam Tőle. reggel mondtam, hogy kérek egy nagy mosolyt, erre kaptam... már most tudja, hogyan vehet le a lábamról.

súlya: 4,15 kg (tegnap 4,02 volt, de egész nap csak cicin és kézben volt el. este rájöttem, hogy lehet éhes. fürdés és szopi után lenyomott 120 ml-t) ma de. is, miután mindkét ciciből kapott. nem értem. szétmegy a mellem, mégsincs benne elég? folyton bealszik rajta. aztán egy óra múlva újra kér. éppen emiatt kb egy hete elkezdtem az elalvás előtti etetésnél pótolni, hogy aludjunk valamennyit éjjel. Neki is jobb, nekem is, remélhetőleg a tejnek is. amúgy eddig nem kapott csak max. 2x. az első héten nem hízott semmit (3670 g volt, 3690-nel hoztuk haza), de aztán szép lassan elkezdett. szóval a szopi megint döcögős, de nem adjuk fel és csak akkor pótolunk, ha nagyon muszáj, hátha teljesen belejövünk. hajrá urtica! (laktoherbet abbahagytam, miután görcsölt tőle nagyon a hasa. most is sokat pukizik, de leginkább hason alszik (légzésfigyelő nélkül... Eszter üvöltött hason, mondjuk eleinte nem is raktam hasra, aztán már nem tudtam), úgyhogy alvás közben nagy része kijön.

imád fürcsizni és odavan a nővéréért. nagyon nyugodt (főleg ha tele a pocak:) és nem tudom elhinni, hogy már egy hónapos és megint ennyire szalad az idő.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemsokaraanyaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr812409036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása