Eszter és Lázár cseperedése

Friss topikok

  • cucka: hogy vagytok? :) (2010.08.27. 08:38) együtt
  • cucka: Óóóó, tiszta szívemből gratulálok! :))) Micsoda hírek! :o) Egészen belekönnyeződtem, nagyon bold... (2010.04.29. 21:27) Tündérbogár2
  • andorgo: szépek:) figyi Viki, téged is kipécéztelek. légyszi kukkolj bele a blogomba. ott a kipécéztelek be... (2008.10.25. 15:52) Tejtestvérek
  • andorgo: örülök, hogy boldog vagy:) végre ilyet is hallok valakitől. Eszteren egyébként meg is látszik, hog... (2008.05.04. 18:05) Boldogság
  • andorgo: jajj nagyon kis tündér baba:)))) alig várom, hogy élőben is megcsodálhassam!!! (2008.04.13. 18:56) mostani kedvenc fotó

Linkblog

hogy is van ez?

2010.09.09. 18:48 - picur75

2007. október 20.

"ráadásul még hiányzik pl. a szoptatós melltartó, ami azért lássuk be elég fontos. mondjuk ezen nem parázom, szerintem még van legalább 2 hetem (elvileg 4 hét-1 nap), ráadásul Anyu csak másfél hét múlva jön és egy pár dolgot (pl. hálóing) csak akkor hoz fel.

Ami legjobban zavar, hogy beteg vagyok (egész éjjel fájt a torkom), semmi erőm, az egész lakás meg úgy néz ki, mintha bomba robbant volna. A gardrób elkészült (kisebb szépséghibákkal, amit elvieg még kijavít - ez is idegesít, hogy buherál, meg kérdezem MIKOR akarja kijavítani - de az egész tartalma a nappali földjén hever, a kisággyal együtt.

Tudom a baba papa megcsinálná egyedül, de tegnap este is 12-ig porszívozott én meg fetrengek egyfolytában (ok, este munka után már pisilni is nehéz volt kimenni), de majd most jól kipihenem magam, meggyógyulok és én is elkezdem a fészekrakást..."

2010. szeptember 9.  (4 hét-5 nap)

Anyu hozza a hálóingeket, csak jövő héten jön. hétvégén festjük a kisszobát, a kerítés, kocsibeálló a héten elkészült.

egész nap fáj a torkom, éjjel nagyon rosszul aludtam. tüsszögök, fújom az orrom...

Eszter ma szerencsére nagypapáéknál van, du aludtam egy kicsit. tegnap együtt aludtunk 3 órát. mindig alszom Vele du., mióta itthon vagyok...

pár ruhát kimostam már, amiket túrtam (naggyon cuki vagány fiú cuccok), amiket kaptam még zacskókban állnak. kiságy, minden egyéb a padláson. a kórházi listán szereplő tisztasági cuccok nagy részét megvettem, kb. ennyit csináltam eddig.

de majd most...:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemsokaraanyaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr302284101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása