Eszter és Lázár cseperedése

Friss topikok

  • cucka: hogy vagytok? :) (2010.08.27. 08:38) együtt
  • cucka: Óóóó, tiszta szívemből gratulálok! :))) Micsoda hírek! :o) Egészen belekönnyeződtem, nagyon bold... (2010.04.29. 21:27) Tündérbogár2
  • andorgo: szépek:) figyi Viki, téged is kipécéztelek. légyszi kukkolj bele a blogomba. ott a kipécéztelek be... (2008.10.25. 15:52) Tejtestvérek
  • andorgo: örülök, hogy boldog vagy:) végre ilyet is hallok valakitől. Eszteren egyébként meg is látszik, hog... (2008.05.04. 18:05) Boldogság
  • andorgo: jajj nagyon kis tündér baba:)))) alig várom, hogy élőben is megcsodálhassam!!! (2008.04.13. 18:56) mostani kedvenc fotó

Linkblog

kb. 6 hét...

2007.10.04. 15:10 - picur75

hát már nincs sok hátra... és nem tudom elérni a szülésznôt! viszont túl vagyok egy jó kis megfázásos vírusos valamin, gyógyszer nélkül, megjegyzem nem is gyógyultam még meg rendesen egy hét alatt... (múlt csütörtök+péntek táppénzen voltam). jó hírek: van otthon internet, elhoztuk a babakocsit (olyan, amilyenre számítottam!)+Anyutól egy csomó ruhát+kabátot+cipôket, amiket most vett (vett egy csomót még az évek során is, ha látott valami cukit)+baba papa tesóéktól is kaptunk már egy párat, amit most nôtt ki a kisbaba+postán küldi a többit..., vettem matracot, pelenkázót, dm-ben is bevásároltam pelenkát+minden hasznos dolgot a kórházba, a doki azt mondta egy hete, hogy minden rendben és csak 4 hét múlva szeretne látni, aztán majd a kórházban találkozunk! amúgy estére már eléggé elfáradok, fôleg mondjuk két órás ikea séta után (tegnap), és akkor nagyokat szoktam sóhajtozni, mire baba papa megkérdezi, hogy fáj valami, én meg mondom, hogy inkább nem sorolom... tegnap a munkahelyen mindenkinek mesélte állítólag, hogy már nem bírom olyan jól, ha kérdezték, ha nem. (nagyon szeretem...) tegnap is mikor az ikea parkolóban találkoztunk, közölte, hogy én vagyok a legyszebb kismama a világon! kell ennél több?:)

A bejegyzés trackback címe:

https://nemsokaraanyaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr97185793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása