Eszter és Lázár cseperedése

Friss topikok

  • cucka: hogy vagytok? :) (2010.08.27. 08:38) együtt
  • cucka: Óóóó, tiszta szívemből gratulálok! :))) Micsoda hírek! :o) Egészen belekönnyeződtem, nagyon bold... (2010.04.29. 21:27) Tündérbogár2
  • andorgo: szépek:) figyi Viki, téged is kipécéztelek. légyszi kukkolj bele a blogomba. ott a kipécéztelek be... (2008.10.25. 15:52) Tejtestvérek
  • andorgo: örülök, hogy boldog vagy:) végre ilyet is hallok valakitől. Eszteren egyébként meg is látszik, hog... (2008.05.04. 18:05) Boldogság
  • andorgo: jajj nagyon kis tündér baba:)))) alig várom, hogy élőben is megcsodálhassam!!! (2008.04.13. 18:56) mostani kedvenc fotó

Linkblog

végre...

2008.03.10. 16:17 - picur75

...annyi mindenről szeretnék írni, de csak szép sorjában. most azt hiszem a legfontosabbal kezdeném, van Eszternek tejtestvére! egy kicsit szomorú történet, vegyes érzéseim  vannak, de annyira jó érzés tudni, hogy még vannak önzetlen, jószívű, segítőkész, stb. emberek. nemrég olvastam egy ilyen emberről (sajnos csak online ismerem), de most van egy Anyuka, aki Eszternek is ad a tejéből. szombaton olvastam egy fórumon, hogy nagyon sok a teje és megy pocsékba, írtam Neki, majd tegnap 4 liter (!) fagyasztott tejet + friss fejést adott ismeretlenül (nem szoktam fórumokra irogatni, csak olvasom)+naponta ad majd frisset. egyszerűen el sem akarom hinni, hogy élete legnehezebb időszakában is segít másoknak. nekem nem tudom lenne-e elég lelkierőm akár végigcsinálni mindazt, amit Ők. koraszülött kisfiúkhoz járnak be minden nap a kórházba (ikreik születtek januárban, de a kislány fertőzést kapott), reggeltől estig ott vannak, mostantól hazahozza majd nekem az ott lefejt tejet is hűtőtáskában. nem tudom hogyan tudjuk majd meghálálni Nekik, bár sejtem hogy sehogy. egész nap Marcira gondolok, remélem mielőbb meggyógyul (napok óta nem ehet) és együtt esznek Eszterrel a tejciből, amitől majd jól meghízik és áprilisban hazajöhet.

két napja nem érti Eszter, hogy miért ölelem sokkal szorosabban, mint korábban... 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemsokaraanyaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr84374478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2008.03.13. 21:50:26

Csodálatos dolgok ezek... erőt kívánok MarciAnyunak! :)


süti beállítások módosítása