Eszter és Lázár cseperedése

Friss topikok

  • cucka: hogy vagytok? :) (2010.08.27. 08:38) együtt
  • cucka: Óóóó, tiszta szívemből gratulálok! :))) Micsoda hírek! :o) Egészen belekönnyeződtem, nagyon bold... (2010.04.29. 21:27) Tündérbogár2
  • andorgo: szépek:) figyi Viki, téged is kipécéztelek. légyszi kukkolj bele a blogomba. ott a kipécéztelek be... (2008.10.25. 15:52) Tejtestvérek
  • andorgo: örülök, hogy boldog vagy:) végre ilyet is hallok valakitől. Eszteren egyébként meg is látszik, hog... (2008.05.04. 18:05) Boldogság
  • andorgo: jajj nagyon kis tündér baba:)))) alig várom, hogy élőben is megcsodálhassam!!! (2008.04.13. 18:56) mostani kedvenc fotó

Linkblog

csodás karácsony

2010.12.28. 23:41 - picur75

olyan hamar eltelt. megint. és mennyire átértékelődött minden. és a csodát most nekünk kell létrehoznunk. és nincs szebb, mint mikor az arcukon látod az örömet, boldogságot. és Eszter néha ki is mondja -Boldog vagyok. és akkor én is az vagyok.

Eszter karácsony előtt volt 3 napot a nagypapáéknál (míg mi Lázárral kruppal kórházban 2 napig. szerintem nem az volt. remélem. meglátjuk...), majd Nagyinál 5 napot, mézeskalácsot sütni és egy kicsit nyüzsögni, csavarogni, kényeztetve lenni. mikor mentünk érte, közölte, hogy -készítettem a Papának szélforgót. mondja Neki Anyu, hogy de az titok. megbeszéltük. -a mamának meg karkötőt. és tanultam verset is karácsonyra. majdnem megzabáltuk, annyira édes volt. aztán mikor karácsony napján mondtam neki, hogy ma van karácsony, akkor annyit kérdezett -akkor odaadhatom az ajándékokat?

Lázár napról napra egyre ducibb és imádnivalóan édes baba. egész nap mosolyog. Mindenkire és mindenre. ha éhes, kicsit méltatlankodik. naponta most 3x kap pótlást (60-90 ml), éjjel kaja közelben érzi magát a legjobban és sokat szopizik. vagyis sokszor, az biztos. a kórházban is mérni kellett az étkezéseit, hááát általában 60-at evett. ehhez képest 3 hét alatt olyan 800 g-ot hízott... olyan kis hurkás kezd lenni. amit a Télapótól kapott bodykat (kreatív ajándék, de nem csak ezt kapta:), már jócskán rövidek a kezén. mikor mosolyog, az egész arca megváltozik. amúgy olyan szigorú, fürkésző, mikor mosolyog, akkor a szeme tiszta mosoly és mindenki elolvad Tőle. Bp is egyik este azt mondja - ez a kiscsávó nagyon édes. és azóta egyre több időt töltenek együtt. napok óta felkel vele korábban, ha sír, akkor sokszor előbb indul el, mint én, szóval teljesen elbűvölte már Őt is. mostanában sokszor rágja a kezét és közben magyaráz. először azt gondoltam, hogy fáj a torka vagy éhes, de aztán rájöttem, hogy valószínű a foga miatt. mintha az alsó ínye meg is lenne duzzadva. nem tudom. Eszternek 9 hósan jött ki az első foga...

és Lázár karácsonyi ajándéka: hasról hátra fordult. 3x. először szerintem véletlenül, a másik 2 viszont már tudatos volt. a 3.at már bp is látta. annyira büszkék voltunk. látszott,hogy erőlködik a lábaival és a fejét dönti oldalra.

Karácsony előtti nap már bp is itthon volt. elsétáltunk Eszterrel a boltba kettesben, vettünk darált kekszet, majd összagyúrtuk és míg ebédet főztem, addig bp-val golyókat, hóembereket, süniket gyártottak a segédletemmel és némi kókusz és zizi felhasználásával. este pedig püspökkenyeret sütöttünk. láttam bp-án és mondta is, hogy mennyire jó, hogy én is sütögetek Manóval. meg úgy egyáltalán, hogy sütök.:)

23-án még becsomagoltuk az ajándékokat, míg volt itthon cellux, amiért persze el kellett menni 24-én, hiába vásároltunk be mindent előre. 24-én pedig alvásidőben díszítettük a fát. hát megint tiszta stresszes voltam, hogy felébred Eszter, Lázár meg szinte végig fent volt. jövőre nem tudom mi lesz. a legnagyobb ajándék egy szép nagy, új ház lenne, ahol lenne hely mindennek és el lehetne vonulni titkos dolgokat csinálni.

mikor felébredt Eszter, gyorsan bevonultunk a szobába, most felöltöztünk szép ruhába. Eszter végre felvehette pöttyös ruháját. Bp-val közölte, hogy öltönyt vegyen, velem meg hogy fodros ruhát. Bp nagy hahotázások közepette belepréselte magát a 2. öltönybe, csokornyakkendőt kötött, Lázáron rénszarvasos rugi és cipő, így kénytelen voltam felvenni egyetlen szoknyámat. Eszter csak ámult és dicsérgetett minket.

majd kimentünk, meglátta a fát és elkezdett örömében ugrálni. aztán bontogatta, hozta az ajándékokat, minden alkalommal boldog karácsonyt kívánt és csak úgy csillogott a szeme. Lázár meg csak kapkodta a fejét, miközben elfoglalta helyét az új hintában és mielőtt túlpörgött egy kicsit... annyira jó volt látni, ahogy örül a "Jézuszka" ajándékainak. nem volt idegeskedés, a rácponty alvás előtt már a sütöben volt, a fát befaragta bp szintén még alvás előtt, a bejgli nem repedt szét, mert nem sütöttünk.:) hasonlóan szép karácsonyokat kívánok magunknak. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemsokaraanyaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr642545189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása