Eszter és Lázár cseperedése

Friss topikok

  • cucka: hogy vagytok? :) (2010.08.27. 08:38) együtt
  • cucka: Óóóó, tiszta szívemből gratulálok! :))) Micsoda hírek! :o) Egészen belekönnyeződtem, nagyon bold... (2010.04.29. 21:27) Tündérbogár2
  • andorgo: szépek:) figyi Viki, téged is kipécéztelek. légyszi kukkolj bele a blogomba. ott a kipécéztelek be... (2008.10.25. 15:52) Tejtestvérek
  • andorgo: örülök, hogy boldog vagy:) végre ilyet is hallok valakitől. Eszteren egyébként meg is látszik, hog... (2008.05.04. 18:05) Boldogság
  • andorgo: jajj nagyon kis tündér baba:)))) alig várom, hogy élőben is megcsodálhassam!!! (2008.04.13. 18:56) mostani kedvenc fotó

Linkblog

ma megint álmodtam...

2007.08.16. 14:40 - picur75

4900 g-os kislányt szültem (mióta a 26. heti uh-n 1031 g-os babát mutatott, azóta parázom ezen, hogy óriásbébink lesz, akinek valahogy ki kellene jönni), de legalább most nem ufószerû módon, hanem természetesen, erôs, de elviselhetô fájdalmakkal, apai segítséggel. eddig minden rendben is lenne, de aztán elmentem vásárolni (???) és nem igazán foglalkoztam a gyönyörû, husi kislányunkkal... remélem, hogy a szülés várható idôpontja (pontosan 3 hónap, bár szerintem már nincs annyi) közeledtével az álmaim egyre reálisabbá válnak, bár állítólag a félelmeink jelennek meg benne. na most pont attól nem félek, hogy nem fogom ellátni rendesen az anyai teendôket... viszont nagyon sok minden mástól.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemsokaraanyaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr87141564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása