Eszter és Lázár cseperedése

Friss topikok

  • cucka: hogy vagytok? :) (2010.08.27. 08:38) együtt
  • cucka: Óóóó, tiszta szívemből gratulálok! :))) Micsoda hírek! :o) Egészen belekönnyeződtem, nagyon bold... (2010.04.29. 21:27) Tündérbogár2
  • andorgo: szépek:) figyi Viki, téged is kipécéztelek. légyszi kukkolj bele a blogomba. ott a kipécéztelek be... (2008.10.25. 15:52) Tejtestvérek
  • andorgo: örülök, hogy boldog vagy:) végre ilyet is hallok valakitől. Eszteren egyébként meg is látszik, hog... (2008.05.04. 18:05) Boldogság
  • andorgo: jajj nagyon kis tündér baba:)))) alig várom, hogy élőben is megcsodálhassam!!! (2008.04.13. 18:56) mostani kedvenc fotó

Linkblog

nem dolgozom!

2007.10.20. 15:13 - picur75

hát eljött ez a nap is... igaz nem erre számítottam, ugyanis tiszta nátha vagyok megint, szinte egész nap aludtam, a lábam tegnap úgy nézett ki, hogy komolyan megijedtem (még a térdem is a duplája volt az eredetinek), úgyhogy már épp itt volt az ideje a pihenésnek.

Csütörtkön közölte a védőnő, hogy még MA pakoljam össze a cuccom (persze azóta sem:), mikor visszakérdeztem, akkor azt mondta, hogy max. a héten+közölte, hogy nagyon vigyázzak a vizesedéssel, nehogy kórházba kelljen mennem... szóval megnyugtatott. pláne, hogy csak a bokám volt bedagadva, tegnap meg szerintem még a combom is.

ráadásul még hiányzik pl. a szoptatós melltartó, ami azért lássuk be elég fontos. mondjuk ezen nem parázom, szerintem még van legalább 2 hetem (elvileg 4 hét-1 nap), ráadásul Anyu csak másfél hét múlva jön és egy pár dolgot (pl. hálóing) csak akkor hoz fel.

Ami legjobban zavar, hogy beteg vagyok (egész éjjel fájt a torkom), semmi erőm, az egész lakás meg úgy néz ki, mintha bomba robbant volna. A gardrób elkészült (kisebb szépséghibákkal, amit elvieg még kijavít - ez is idegesít, hogy buherál, meg kérdezem MIKOR akarja kijavítani - de az egész tartalma a nappali földjén hever, a kisággyal együtt.

Tudom a baba papa megcsinálná egyedül, de tegnap este is 12-ig porszívozott én meg fetrengek egyfolytában (ok, este munka után már pisilni is nehéz volt kimenni), de majd most jól kipihenem magam, meggyógyulok és én is elkezdem a fészekrakást...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemsokaraanyaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr89202122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2007.10.27. 09:45:14

Szia! Most találtam meg a blogodat, szívesen olvasnálak a későbbiekben is, ha nem gond...:)
Remélem, már jól vagy és meggyógyultál, én is mostanság estem át egy csúnya vírusos nyavalyán, ami hosszan elhúzódott, merugye semmilyen gyógyszert nem vehettem be..:(
Vigyázzatok magatokra és további gondtalan napokat kívánok! :)


süti beállítások módosítása