Eszter és Lázár cseperedése

Friss topikok

  • cucka: hogy vagytok? :) (2010.08.27. 08:38) együtt
  • cucka: Óóóó, tiszta szívemből gratulálok! :))) Micsoda hírek! :o) Egészen belekönnyeződtem, nagyon bold... (2010.04.29. 21:27) Tündérbogár2
  • andorgo: szépek:) figyi Viki, téged is kipécéztelek. légyszi kukkolj bele a blogomba. ott a kipécéztelek be... (2008.10.25. 15:52) Tejtestvérek
  • andorgo: örülök, hogy boldog vagy:) végre ilyet is hallok valakitől. Eszteren egyébként meg is látszik, hog... (2008.05.04. 18:05) Boldogság
  • andorgo: jajj nagyon kis tündér baba:)))) alig várom, hogy élőben is megcsodálhassam!!! (2008.04.13. 18:56) mostani kedvenc fotó

Linkblog

12 nap

2007.11.04. 16:52 - picur75

maximum... legalábbis remélem, mert már lassan kidurranok, mozdulni se nagyon bírok. Bár tegnap nagyon jó nap volt: voltunk Veresen a maci farmot megnézni (van 1-2 fotó is, többen kértek, bár én már nem akartam ekkora hassal, de aztán a macik miatt belementem:), aztán teáztunk, utána kimentünk a baba papa mamájához a temetőbe, utána daubnerbe sütizni (persze hoztunk is egy párat), aztán tesco, majd haza. mindezt kb. 7 óra alatt, elég jól bírtam...

ma éjjel már a baba papa is azt álmodta, hogy megszültem (én már napok óta minden éjjel:), megint neki akartam állni a kórházi cuccom végleges összerakásához, de aztán csak listát írtam, mert egy csomó dolgot csak induláskor tudok betenni...

a novemberi babás fórumon meg csak potyognak a babák, már vannak, akik otthon vannak és képeket is raktak fel, szóval IRIGY vagyok, de nagyon... én csak olvasom őket, írni nem szoktam, mert amíg dolgoztam nem nagyon tudtam, most meg már nem volt kedvem...

olyan furcsa, egy hét múlva akár már itthon is lehetek a babával együtt! de jó is lenne...

A bejegyzés trackback címe:

https://nemsokaraanyaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr87218139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2007.11.06. 11:08:58

Egyben vagytok még? :) Ilyenkor már illik naponta bejelentkezni! :)))))) Minden jót Nektek! :)


süti beállítások módosítása