Eszter és Lázár cseperedése

Friss topikok

  • cucka: hogy vagytok? :) (2010.08.27. 08:38) együtt
  • cucka: Óóóó, tiszta szívemből gratulálok! :))) Micsoda hírek! :o) Egészen belekönnyeződtem, nagyon bold... (2010.04.29. 21:27) Tündérbogár2
  • andorgo: szépek:) figyi Viki, téged is kipécéztelek. légyszi kukkolj bele a blogomba. ott a kipécéztelek be... (2008.10.25. 15:52) Tejtestvérek
  • andorgo: örülök, hogy boldog vagy:) végre ilyet is hallok valakitől. Eszteren egyébként meg is látszik, hog... (2008.05.04. 18:05) Boldogság
  • andorgo: jajj nagyon kis tündér baba:)))) alig várom, hogy élőben is megcsodálhassam!!! (2008.04.13. 18:56) mostani kedvenc fotó

Linkblog

Paramama

2008.02.15. 12:03 - picur75

huuu, nem tudtam, hogy attól a pillanattól kezdve hogy anya leszek, egyfolytában aggódom majd valamin (én, aki amúgy elég laza vagyok!). vagy nem alszik vagy sokat alszik, nem eszik rendesen (olyan nincs hogy sokat:( nem emeli a fejét hason (igaz nem is fordítom hasra, mert nálunk hason (f)ordítás van csak) és folytathatnám.

DE a héten a legrosszabb dolog történt, Eszter beteg lett. na nem nagyon, láza nem volt, "csak" náthás volt, köhögött+tüsszögött. mnden egyes köhögésnél a szívem szakad meg, ráadásul 2 napja csak kézben/cicin volt el egész nap, tegnap már jókedve volt, játszott+aludt a járókában egyedül is, de még ma hajnalban is nagyon köhögött, azóta nem. persze gyorsan beszereztünk orrszívó-porszívót (a kínzóeszközt, amire azt mondta először babapapa hogy csak én találtam ki, majd mikor látta élőben, közölte, hogy ilyet mi sose veszünk), tengerisós orrsprayt+nurophen szuszpenziót (amit nem adtam neki, de hátha kell:). azt hiszem ennél rosszabb dolgot már elképzelni sem tudok, mint az, hogy beteg a gyermekem és ráaásul elmondani se tudja hogy mi fáj.

amúgy tegnap (Valentin napon) volt 3 hónapos és hihetetlen hogy mennyit fejlődik napról- napra. múlt héten Veszprémben voltunk kettesben 2 napra (Anyut kiengedték hétvégére a rehab-ról) hát szuper volt: az utat végigaludta, egyfolytában mosolygott (szó szerint, még én is meglepődtem, pedig amúgy is nagyon jókedvű) mindenkire, simán elaludt a babakocsi mózes részében, jól evett (magához képest!) és mindenki elolvadt Tőle (még az öcsém is, aki csak 5 éves koruktól szereti a gyerekeket, de inkább akkor sem:) 

ja és az 5 kg-os álomhatárt is átléptük kb. 1 hete, úgyhogy egy kicsit megnyugodtam, főleg hogy Anyukám előkereste a bébinaplóm és 7200 g voltam egy évesen!:)

Remélem holnapra már elfelejtjük a betegséget és a héten lemondott programokat jövő héten pótolni tudjuk és belevetjük magunkat a társadalmi életbe, mert most már asszem neki is igénye van rá, nem csak nekem)!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemsokaraanyaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr17340260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cucka 2008.02.15. 19:04:41

Gyógyuljatok meg mihamarabb! :) Minket szerencsére elkerült a betegség, de valószínűleg hasonló nehezen fogom én is viselni! :S


süti beállítások módosítása