Eszter és Lázár cseperedése

Friss topikok

  • cucka: hogy vagytok? :) (2010.08.27. 08:38) együtt
  • cucka: Óóóó, tiszta szívemből gratulálok! :))) Micsoda hírek! :o) Egészen belekönnyeződtem, nagyon bold... (2010.04.29. 21:27) Tündérbogár2
  • andorgo: szépek:) figyi Viki, téged is kipécéztelek. légyszi kukkolj bele a blogomba. ott a kipécéztelek be... (2008.10.25. 15:52) Tejtestvérek
  • andorgo: örülök, hogy boldog vagy:) végre ilyet is hallok valakitől. Eszteren egyébként meg is látszik, hog... (2008.05.04. 18:05) Boldogság
  • andorgo: jajj nagyon kis tündér baba:)))) alig várom, hogy élőben is megcsodálhassam!!! (2008.04.13. 18:56) mostani kedvenc fotó

Linkblog

Mindenféle

2009.10.22. 12:15 - picur75

2009.10.09. Manó belekakilt a bilibe! azóta egy nyúlbogyó volt, összvissz, igaz a Bilikönyvet is kiütötte a Zsákbamacska. Majd eljön az ideje...

Egyik nap talált egy Sagrada Familia képeslapot, amire közölte, hogy cifra palota! majd felvettem a földrôl az állam, ugyanis csak énekelni szoktuk, képet nem mutattam róla. gondolom a bölcsiben látott palotáról képet, de akkor is!:)

Ha valami érdekeset lát akkor azt mondja, hogy odanézz törökméz (fele cukor, méz!-ezt nem mindig teszi hozzá).:)))

Egyik nap nálunk volt babapapa barátja. eleinte csak szégyenlôsen méregette, majd kb. 10 perc után már olvastak, kirakoztak, sôt esti mesét is olvasott Neki Rudi, akivel állítólag közölte, hogy elég, alszom! :)) másnap reggel felébredt és közölte, hogy Rudi, hol van?

alvás: már lassan egy hónapja nagy ágyban alszik! nagyon féltem tôle, hogy mennyire nehéz lesz átszoktatni, pláne hogy nem kiságyból, hanem a mi ágyunkból, de már elsô naptól kezdve mûködött és éjjel sem jön át hozzánk! bevallom, nekem nagyon nehéz volt (babapapának is), hogy nem szuszog ott köztünk 4-5 hónap után, de végre mélyen alszom (persze egybôl fent vagyok, ha felkel éjjel) és nem arra ébredek éjjel, hogy a lába a nyakkivágásomban van... néha hajnalban szólok Neki, hogy aludjon még és olyankor átdugom a kezem és úgy alszik tovább....:) egyik hétvégén szombat reggel arra ébredtem, hogy nincs az ágyában, babapapa alszik mellettem. kirohanok, erre kint játszik és közli, hogy: Szia, kirakózok! majdnem megzabáltam...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bölcsi: két beszokós gyerek cumizik. Eszter is kéri a cumit. mondja Neki Beus, Te már nagy vagy, nem kell Neked cumi (nagyon helyesen!:) ok, belenyugszik. bejön Marcsi, odamegy Hozzá, hogy vegye fel. majd halkan a fülébe súgja, hogy Beus ne hallja, hogy adja oda a cumiját....:)))) nem kapta meg, csak jót röhögtek!

pár napja mikor megyek érte, meg csak úgy otthon is néha odahív és erôsen átölel a két kezével a nyakamnál és rámhajtja a fejét és néha még azt is mondja, hogy mamma, mamma! bölcsiben: Manó anyukája, én anyukám! teljesen elolvadok Tôle minden alkalommal.

megkóstolja a levest, amit fôztem, majd közli, hogy nagyon finom! utána: finom volt!evés elôtt: jó étvágyat (ez nem fonetikusan van írva:O), koccintáskor: egészségedre! (ez sem!:) 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemsokaraanyaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr361467392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása