Eszter és Lázár cseperedése

Friss topikok

  • cucka: hogy vagytok? :) (2010.08.27. 08:38) együtt
  • cucka: Óóóó, tiszta szívemből gratulálok! :))) Micsoda hírek! :o) Egészen belekönnyeződtem, nagyon bold... (2010.04.29. 21:27) Tündérbogár2
  • andorgo: szépek:) figyi Viki, téged is kipécéztelek. légyszi kukkolj bele a blogomba. ott a kipécéztelek be... (2008.10.25. 15:52) Tejtestvérek
  • andorgo: örülök, hogy boldog vagy:) végre ilyet is hallok valakitől. Eszteren egyébként meg is látszik, hog... (2008.05.04. 18:05) Boldogság
  • andorgo: jajj nagyon kis tündér baba:)))) alig várom, hogy élőben is megcsodálhassam!!! (2008.04.13. 18:56) mostani kedvenc fotó

Linkblog

Mamma, Mamika, Mamka

2009.12.21. 13:53 - picur75

kb. ez megy egy hete. szinte senki más nem jó, kivéve talán a Nagyit, akinél 4 napot voltunk. Eszter 1 kerek napig egyedül, aztán rohantunk, mert úgy sírt mikor hívtam Anyut, mint még soha. jött/jön a foga(i). 3 nap alatt 1 Túró Rudit nem evett meg, azt is kétszerre, a végét meg nekem adta, a többi evését el is felejtettem, de 2 falatnál nem is volt több, azért. ma zokogott, mikor lefejtettem magamról a bölcsiben. tegnap mondjuk annyira nem volt nyûgös, fôleg amikor szánkóztunk... 2x is voltunk is nagyon élvezte, úgyhogy végre mehetünk szánkózni!!! tavaly nagyon nem tetszett Neki, hiába rohantam az elsô hóeséskor kölcsönszánkóért+hiába vettük meg a mûanyag bobot, ami tegnap eltört, mikor babapapával csúsztak le a dombon...:) de most majd karácsonyra kap a Nagypapától faszánkót és akkor szánkózunk 1000rel, csak legyen hó.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

holnap még beviszem bölcsibe, aztán vagy 2 hétig együtt leszünk. egyelôre bele sem merek gondolni, hogy mi lesz januárban... bár lehet addigra örül majd a gyerkeknek, addig meg legalább végre sokat hármasban leszünk!

még a 24-én agyalok/problémázok, hogy hogyan legyen. mikor díszítsük a fát, hogy ne lássa, mikor legyen alatta az ajándék, meg úgy amúgy is úgy izgulok, hogy minden jó legyen....:) egyik nap megtalálta az egyik ajándékot "- itt az ajándékom"(persze, mert elöl hagytam), elvettem Tôle, de aztán mikor hazaértünk, odaadtam, mert úgyis emlékezett volna rá...

pénteken karácsonyoztunk a bölcsiben. karácsonyfa, adventi koszorú, stb. hát mit mondjak? persze még látták is mikor díszítették a fát!:O Manó megint mézeskalácsot sütött (már a Nagyival is órákig szaggatott), meg gipszfigurákat festett ki vagy 8-at, szóval nagyon aktív volt. és már nagyon várta az ajándékát, minden csomagnál azt mondta, hogy az az én ajándékom! :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemsokaraanyaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr831613244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása