Eszter és Lázár cseperedése

Friss topikok

  • cucka: hogy vagytok? :) (2010.08.27. 08:38) együtt
  • cucka: Óóóó, tiszta szívemből gratulálok! :))) Micsoda hírek! :o) Egészen belekönnyeződtem, nagyon bold... (2010.04.29. 21:27) Tündérbogár2
  • andorgo: szépek:) figyi Viki, téged is kipécéztelek. légyszi kukkolj bele a blogomba. ott a kipécéztelek be... (2008.10.25. 15:52) Tejtestvérek
  • andorgo: örülök, hogy boldog vagy:) végre ilyet is hallok valakitől. Eszteren egyébként meg is látszik, hog... (2008.05.04. 18:05) Boldogság
  • andorgo: jajj nagyon kis tündér baba:)))) alig várom, hogy élőben is megcsodálhassam!!! (2008.04.13. 18:56) mostani kedvenc fotó

Linkblog

most jó...

2010.04.29. 12:50 - picur75

 csak félve merem leírni, de most úgy jó minden. már teljesen jól vagyok, tegnap elfogyott a Mg-om, du. másfél órán át játszótereztünk Eszterrel (cipeltem, emelgettem néha) és estére semmi bajom nem volt, a fáradtságon kívül.

jövô héten megyünk genetikai uh-ra, remélem most kevésbé lesz szégyenlôs a bébi... 

hétvégén Lentibe megyünk bulizni, hétfôn jön hozzánk anyu, holnap+hétfôn nem dolgozom, szóval most úgy jó. 

tegnap Esztertôl kaptam Anyák napjára saját készítésû virágot - amit a Papának egybôl meg kellett mutatni, ahogy hazaért - teljesen elolvadtam tôle. aztán játszótér után fagyizni voltunk, én elôbb megettem, erre Eszter odanyújtotta a sajátját (kb. negyede volt eredetileg is az enyémnek), hogy -kéred, Mama? edd meg nyugodtan. a csokifagyi a kedvence. de odaadta volna....

este lefekvés után mondta fátyolos szemekkel bp, hogy néha mesélne Eszterrôl a kollégáknak, barátoknak (szokott is sokat, tudom!), de úgysem értené senki, hogy Ô mennyire szereti a lányát és milyen büszke Rá. hiába is mesélné el hogy miket mond és csinál, az nem olyan.

mondtam Neki, hogy én is pontosan így vagyok ezzel, ezért nem is szoktam nagyon mesélni. így meg furcsa hogy nem nagyon mesélek Róla, de egyszerûen ezt tényleg csak max. egy Anya/anyaszívû Apa érthetné meg, de sokan közölük sajnos ôk sem. (mostanában sajnos sikerült egy-két érdekes szülô érdekes elszólását hallanom...)

de a lényeg, hogy mi (meg)értjük egymást. és most nagyon jó minden...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemsokaraanyaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr231961721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása