Eszter és Lázár cseperedése

Friss topikok

  • cucka: hogy vagytok? :) (2010.08.27. 08:38) együtt
  • cucka: Óóóó, tiszta szívemből gratulálok! :))) Micsoda hírek! :o) Egészen belekönnyeződtem, nagyon bold... (2010.04.29. 21:27) Tündérbogár2
  • andorgo: szépek:) figyi Viki, téged is kipécéztelek. légyszi kukkolj bele a blogomba. ott a kipécéztelek be... (2008.10.25. 15:52) Tejtestvérek
  • andorgo: örülök, hogy boldog vagy:) végre ilyet is hallok valakitől. Eszteren egyébként meg is látszik, hog... (2008.05.04. 18:05) Boldogság
  • andorgo: jajj nagyon kis tündér baba:)))) alig várom, hogy élőben is megcsodálhassam!!! (2008.04.13. 18:56) mostani kedvenc fotó

Linkblog

újra munka...

2007.08.22. 12:19 - picur75

vége a hosszú hétvégének, újra itt vagyok... remélem nemsokára ez pont fordítva lesz (nem dolgozom és otthonról netezek...) ha minden igaz akkor már csak (most kiszámolom154x is:) max. 7,5 hetet dolgozom és utána indul a szülési szabadság... ma éjjel új hálótársam volt egy szoptatós párna (végre elmentünk érte) személyében, amivel egész éjjel hadakoztam, mert már alvás elôtt magkaptam, hogy ugye nem ôt akarom majd lecserélni egy 140 cm hosszú 80 cm széles habszivacs golyókkal kitömött hengerre... mondtam, hogy nem, dehogyis, ez majd a másik oldalon tesz nagyon jó szolgálatot... persze szerintem nem volt olyan hely az ágyban, ahol ne lett volna, egyszer fel is riadtam a mi ez itt köztünk kérdésre, mire egy nagy lendülettel átpenderítettem a másik oldalamra... összességében az a kijelentés, amit a fórumon (novemberi babák) írtak, hogy nem is tudják hogy éltek eddig nélküle, azt azért egy kicsit erôsnek érzem. voltunk tegnap baba boltokban is (vagyis fôleg én), hát nem tudom, de valószínû sikerült az elsô kanyarban feladni azon elvem, hogy nem vásárolok a brendonban. a boltokban, ahol elvileg minden kapható ami egy babának, mamának kell, azt általában sikerül 50, jó esetben 100 m2-re bezsúfolni babakocsistól, kiságyastól, ami azt jelenti, hogy mindenbôl egy-két fajta van és az egész olyan, mint egy raktár, tehát egyáltalán nem átlátható. szóval irány a brendon, ahol mindenbôl teljes a választék, aztán a vásárlás meg majd lehet a kisebb boltokban, ha már tudom hogy néz ki egy cumisüveg. ebben az a nevetséges, hogy évek óta egy babás lap készítésének aktív részese vagyok, de valahogy eddig sosem olvastam bele... ja, most jut eszembe baba-mama termékkatalógust is (400 oldal) csináltam talán kettôt is, de ez tényleg nem számít ilyenkor sajnos semmit, bár számomra is hihetetlenül hangzik. (remélem ezt a bejegyzést csak egyszer sikerül felraknom)

A bejegyzés trackback címe:

https://nemsokaraanyaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr22145966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása