Eszter és Lázár cseperedése

Friss topikok

  • cucka: hogy vagytok? :) (2010.08.27. 08:38) együtt
  • cucka: Óóóó, tiszta szívemből gratulálok! :))) Micsoda hírek! :o) Egészen belekönnyeződtem, nagyon bold... (2010.04.29. 21:27) Tündérbogár2
  • andorgo: szépek:) figyi Viki, téged is kipécéztelek. légyszi kukkolj bele a blogomba. ott a kipécéztelek be... (2008.10.25. 15:52) Tejtestvérek
  • andorgo: örülök, hogy boldog vagy:) végre ilyet is hallok valakitől. Eszteren egyébként meg is látszik, hog... (2008.05.04. 18:05) Boldogság
  • andorgo: jajj nagyon kis tündér baba:)))) alig várom, hogy élőben is megcsodálhassam!!! (2008.04.13. 18:56) mostani kedvenc fotó

Linkblog

hétfô...

2007.08.27. 14:54 - picur75

"szuper" volt a hétvége, úgyhogy voltam 2 nagy boltban is egyedül... az egyikben megkérdeztem az eladót a babakocsikról, egy órán keresztül beszélt róluk, kiderült, hogy egyik sem vízszintesre dönthetô, csak azt mondják és persze igaz a mondás, hogy nincs tökéletes! aztán ugyanebben a boltban kérdeztem egy másik eladótól valamit, az meg elkezdett velem cseverészni+bókolgatni (mikor kb. 100 cm-es derékkal nem kapcsoltam, akkor közölte, hogy ez bók volt), úgyhogy elég sok mindent megtudtam... pénteken meg a másik üzletben az egyik jógás csajjal futottam össze, aki a 37. hétben van, úgyhogy kb. 10 percem volt körülnézni, aztán már zártak, pedig simán elnézegettem volna egy órát is. vettem egy digitális hômérôt+ajándékot a baba papa unokahugának, akik 2 hét múlva jönnek egy hónapra, amibôl egy hetet együtt leszünk, úgyhogy lesz idôm babázni... (2 éves és 2 hónapos babákkal) voltam szombaton is babázni (más téma nem nagyon köt le hosszú távon, úgyhogy nem kellett sokat gondolkodnom, hogy kihez menjek csövezni egy pár órára), nagyon édes a két kiscsaj, csak a szülôkkel van komoly probléma, de nem részletezem, mert felhúzom magam... még 7 hetet dolgozom elvileg, de lehet még azt a 6 napot ledolgozom, ami októberbôl vissza lesz, de ha minden reggel 75 percig kell parkolóhelyet keresnem, mint ma, akkor még szeptemberben táppénzre megyek... (egész várandósságom egyszer nem voltam ennyire depressziós, mint most, de már jövök ki...)

A bejegyzés trackback címe:

https://nemsokaraanyaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr24150306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása