Eszter és Lázár cseperedése

Friss topikok

  • cucka: hogy vagytok? :) (2010.08.27. 08:38) együtt
  • cucka: Óóóó, tiszta szívemből gratulálok! :))) Micsoda hírek! :o) Egészen belekönnyeződtem, nagyon bold... (2010.04.29. 21:27) Tündérbogár2
  • andorgo: szépek:) figyi Viki, téged is kipécéztelek. légyszi kukkolj bele a blogomba. ott a kipécéztelek be... (2008.10.25. 15:52) Tejtestvérek
  • andorgo: örülök, hogy boldog vagy:) végre ilyet is hallok valakitől. Eszteren egyébként meg is látszik, hog... (2008.05.04. 18:05) Boldogság
  • andorgo: jajj nagyon kis tündér baba:)))) alig várom, hogy élőben is megcsodálhassam!!! (2008.04.13. 18:56) mostani kedvenc fotó

Linkblog

már szeptember...

2007.09.03. 12:48 - picur75

igazából a 27. hét blog cím (vagy mi) már nem igazán aktuális, ugyanis már a 30. héten vagyok! a barátnôm kb. 2 hónapja ennyi idôsen szülte az ikreket és már 2 hete otthon vannak, szépen fejlôdnek... valószínû holnap megyek Hozzájuk, úgyhogy ma el kellene mennem a fürdôlepedôkért, amit nekik is rendeltem (összesen 4-et:) elkezdôdött a visszaszámlálás! ehhez képest nem vettünk semmit a hétvégén (leszámítva 3 rövidujjú! bodyt, amit a tescoban vettem 1200 Ft-ért), csak kertészetekben voltunk, mert hát a kertet is be kellene fejezni, meg a teraszra is le kellene rakatni a követ, meg a gardróbot is meg kellene csináltatni, meg kellene ehhez egy zsák pénz is... elvileg ezen a héten vagyok utoljára egyedül, aztán jövô héten szabi (babázás), utána meg már az utódommal max. 5 hetet... azon azért parázom, hogy elôbb jön a baba pár héttel és a 4 hét szülési szabadságból lesz mondjuk 1. mondjuk ma se történik sok dolog itt bent, egész eddig fórumot olvasgattam, úgyhogy az utazást leszámítva mindegy hol vagyok...:) ma le volt húzva az egyik keresztezôdésnél az ablakom és odajött a homeless, aki eddig mindig csak integetett+mosolygott és megkérdezte hogy vagyok? hogy alszom? hogy bírja a baba? és hogy ma is milyen gyönyörû vagyok... bevallom nagyon jól esett, meg különben is mindig vidám leszek tôle, mert mindig mosolyog, nem is bírja ki az ember, hogy ne mosolyogjon rá vissza. ráadásul látszott, hogy nem pénzért, hanem tiszta szívbôl kérdezi...

A bejegyzés trackback címe:

https://nemsokaraanyaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr86156303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása