Eszter és Lázár cseperedése

Friss topikok

  • cucka: hogy vagytok? :) (2010.08.27. 08:38) együtt
  • cucka: Óóóó, tiszta szívemből gratulálok! :))) Micsoda hírek! :o) Egészen belekönnyeződtem, nagyon bold... (2010.04.29. 21:27) Tündérbogár2
  • andorgo: szépek:) figyi Viki, téged is kipécéztelek. légyszi kukkolj bele a blogomba. ott a kipécéztelek be... (2008.10.25. 15:52) Tejtestvérek
  • andorgo: örülök, hogy boldog vagy:) végre ilyet is hallok valakitől. Eszteren egyébként meg is látszik, hog... (2008.05.04. 18:05) Boldogság
  • andorgo: jajj nagyon kis tündér baba:)))) alig várom, hogy élőben is megcsodálhassam!!! (2008.04.13. 18:56) mostani kedvenc fotó

Linkblog

itt vagyok...

2007.09.25. 15:58 - picur75

fogorvos után. megint megkínzott, sajnos az ínyem nagyon begyulladt+eláll a fogamtól, úgyhogy megint kitisztította... jövô héten is megyek, meg gondolom végig kellene, de max. amíg dolgozom... a szülés után múlik csak el, addig meg "örüljek, hogy enni tudok". tegnap voltam szemorvosnál, 1,5 órás vizsgálat után megállapította, hogy szülhetek természetes módon, minden rendben a szememmel, jók a lencsék is, stb... (ahhoz képest, hogy nagyon ritkán veszem ki -kivéve most vizsgálat elôtt:), a baj csak az volt, hogy a szemfenék vizsgálathoz cseppentett a szemembe valami cuccot, amitôl teljesen kitágult a pupillám és a fényre sem reagált-úgyhogy frászt is kapott, hogy utána haza vezetek, de aztán mondta, hogy engem el mer engedni, de csak lassan... mire hazaértem már jól láttam, addig nem annyira. (3 óra) Anyu magkapta a babakocsit Peg Perego (az egyik legjobb márka, mondjuk nem quinny:), kék-fehér kockás+macis és 2 éves modell, úgyhogy annyira gáz nem lehet. a baba papa testvérétôl meg megkapjuk a kinôtt ruhákat+az ikrektôl is, viszont azóta sem vettünk semmit és mondjuk kád+babahordozó (persze nincs a kocsihoz, de mózeskosár van!) azért minimum jó lenne... most 7végén is voltunk Kozárdon, jó volt megint, fôleg hogy a nagyobbik kiscsaj nagyon örült nekünk... éjjel megint 4-5x keltem fel a kezem miatt, most is zsibbad, nem tudom mi lesz így... igazából már nem nagyon érdekel semmi a Babán kívül, bár ezt elég jól próbálom leplezni itt a munkahelyen... ma szerencsére beteg az utód, azért tudok írni, de amúgy egyfolytában itt ül mellettem, nagyon szörnyû. ja, az ágynemû, amit meg vettük a szopipárna átvételekor, már nem tetszik, úgyhogy írtam nekik, hogy kicserélném, de 2 nap alatt nem tudtam eldönteni melyikre. azt hiszem egy kicsit túl komolyan veszem ezt a feladatot, de mióta láttam, hogy Kozárdon a legkisebb csajszinak alig mintás, rájöttem, hogy ez nagyon mintás és barackos, ami meg van pl. péd, az meg rózsaszín kockás, szóval nagyon nehéz, bár lehet soha nem használjuk a kettôt, csak hát fejvédô is van benne, abból meg nem vennék többet... na mindegy, a lényeg, hogy ma döntöttem, de még mindig nem vagyok 100%-ig biztos...:)

A bejegyzés trackback címe:

https://nemsokaraanyaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr10176620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása