Eszter és Lázár cseperedése

Friss topikok

  • cucka: hogy vagytok? :) (2010.08.27. 08:38) együtt
  • cucka: Óóóó, tiszta szívemből gratulálok! :))) Micsoda hírek! :o) Egészen belekönnyeződtem, nagyon bold... (2010.04.29. 21:27) Tündérbogár2
  • andorgo: szépek:) figyi Viki, téged is kipécéztelek. légyszi kukkolj bele a blogomba. ott a kipécéztelek be... (2008.10.25. 15:52) Tejtestvérek
  • andorgo: örülök, hogy boldog vagy:) végre ilyet is hallok valakitől. Eszteren egyébként meg is látszik, hog... (2008.05.04. 18:05) Boldogság
  • andorgo: jajj nagyon kis tündér baba:)))) alig várom, hogy élőben is megcsodálhassam!!! (2008.04.13. 18:56) mostani kedvenc fotó

Linkblog

Tündérbogár

2010.03.30. 14:05 - picur75

A reggeli NEM AKAROK (pulcsit venni, nadrágot venni, bölcsibe menni, sapkát venni, stb.) hisztiket leszámítva, Eszter egy tündérbogár.

"nagytestvér leszek. picibaba van a Mama pocakjában!" Hogy hívják majd? (babapapa kérdezte, pedig még mi sem tudjuk:) "Kistestvér"

"megmérem magam. 100 forint vagyok!"

"kifli volt a bölcsiben is, megettem az összeset."

"elgurultam (=elborultam) a motorral és nagyon sírtam. Beus megvigasztalt"

szóval már mesél. a Nagyival így szoktuk, a Nagyival itt voltam, a Papa így teszi a kezét, a Papa azt mondta. hihetetlen, hogy napok alatt mennyit fejlődik. mikor a Nagyinál volt 2x4 napot, akkor csak néztük babapapával, hogy mennyit nyúlt és hogy már milyen szépen fejezi ki magát.

A bejegyzés trackback címe:

https://nemsokaraanyaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr51880711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása