Eszter és Lázár cseperedése

Friss topikok

  • cucka: hogy vagytok? :) (2010.08.27. 08:38) együtt
  • cucka: Óóóó, tiszta szívemből gratulálok! :))) Micsoda hírek! :o) Egészen belekönnyeződtem, nagyon bold... (2010.04.29. 21:27) Tündérbogár2
  • andorgo: szépek:) figyi Viki, téged is kipécéztelek. légyszi kukkolj bele a blogomba. ott a kipécéztelek be... (2008.10.25. 15:52) Tejtestvérek
  • andorgo: örülök, hogy boldog vagy:) végre ilyet is hallok valakitől. Eszteren egyébként meg is látszik, hog... (2008.05.04. 18:05) Boldogság
  • andorgo: jajj nagyon kis tündér baba:)))) alig várom, hogy élőben is megcsodálhassam!!! (2008.04.13. 18:56) mostani kedvenc fotó

Linkblog

Pocakosság

2010.05.25. 12:46 - picur75

 (az elôzô bejegyzés nem mai, csak ma lett aktiválva...)

22. hét +4,5 kg

most már 2 hete tudjuk, hogy a 2. bébink KISFIÚ lesz. Mindenki fiúnak drukkolt a családban, eleinte én is, de aztán annyira kislányt éreztem, hogy egy kicsit csalódott voltam mikor kiderült, hogy fiú. babapapával viszont madarat lehetett fogatni. nagyon örül(t). most már én is... mindenesetre másnap Eszter csatokkal, szoknyában, kistáskával ment bölcsibe.:)

a nevekkel még hadilábon állunk, viszont azt már eldöntöttük, hogy most sem mondjuk el elôre senkinek. nem vagyunk kíváncsiak a különbözô megjegyzésekre, ötletekre, kommentekre. egy biztos, a második nevét a papája után kapja.

a pocakom (szerintem) hatalmas, más szerint nem annyira. rettenetesen kívánom a fagyit és a gyümölcsöket (eper, szôlô).

a hangulatom már 2 napja leginkább a béka popójának a szintjén van. meddig kell még bejárnom dolgozni? ha nem járok be, akkor otthonról dolgozom-e? Esztert milyen gyakran vigyem bölcsibe? (imád járni, egy idô után mindig hiányzik Neki...) ha már most így érzem magam, mi lesz az elkövetkezô több mint 4 (!!!) hónapban? mi lesz ha megszületik a kicsi? lesz-e segítségem? nem idegesít majd nagyon, hogy sokat ott van Anyu? Eszter nem lesz-e féltékeny? tudok-e 2 gyerekkel foglalkozni? stb. 

hihetetlen, hogy nemrég még Katus pocakját figyeltem ahogy nô és már szerettem volna én is kisbabát. most meg már lassan 4 hónapos a kislánya, én meg már 5 hónapos pocakos vagyok. nagyon gyorsan megy az idô... lassítanom kellene? vagy inkább még jobban megélni a pillanatot? nem tudom, de remélem hamarosan csitulnak a hormonok...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemsokaraanyaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr262029920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása