Eszter és Lázár cseperedése

Friss topikok

  • cucka: hogy vagytok? :) (2010.08.27. 08:38) együtt
  • cucka: Óóóó, tiszta szívemből gratulálok! :))) Micsoda hírek! :o) Egészen belekönnyeződtem, nagyon bold... (2010.04.29. 21:27) Tündérbogár2
  • andorgo: szépek:) figyi Viki, téged is kipécéztelek. légyszi kukkolj bele a blogomba. ott a kipécéztelek be... (2008.10.25. 15:52) Tejtestvérek
  • andorgo: örülök, hogy boldog vagy:) végre ilyet is hallok valakitől. Eszteren egyébként meg is látszik, hog... (2008.05.04. 18:05) Boldogság
  • andorgo: jajj nagyon kis tündér baba:)))) alig várom, hogy élőben is megcsodálhassam!!! (2008.04.13. 18:56) mostani kedvenc fotó

Linkblog

Várandósság vagy terhesség

2010.04.20. 12:26 - picur75

 mikor Esztert vártam, nem értettem hogy mondhatja valaki, hogy terhes ahelyett hogy várandós. most már tudom...

Eszterrel 9. héten egész nap bicikliztünk Hollandiában, kb ennyi idősen reggeltől estig barangoltunk Rómában, kismama jógára jártam és napi 8 órában dolgoztam minden nap. 

most persze itt van a "nagytestvér", de múlt héten pl. Nagyinál volt. esténként fájt a hasam (szedem a magnéziumot 1000rel), a dokim antibiotikumot írt fel a vizeletemben levő bacik miatt, meg egyéb női dolgokra kúpot, miközben megjegyezte, hogy nem örülök+jól emlékszem, hogy az előző terhessége teljesen problémamentes volt? (magamban: igen, %Æ&#Ø, én is emlékszem rá, de úgy döntöttem most inkább problémásat szeretnék!)

szóval most terhes vagyok és most már nagyon szeretnék, mondjuk holnaptól várandós lenni. és igenis szeretném levenni Esztert a mászókáról és néha felemelni és nem szeretnék több gyógyszert (most épp napi 9 antibiotikummal (2x1), kúppal (1x1), tőzegáfonya (3x1), Mg (2x1), Elevit (elvileg 1x1) és ugyanolyan felhőtlenül szeretném átélni ezt a szép időszakot, mint Eszterrel. ámen.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nemsokaraanyaleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr171936871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása